واحد بازرگانی :
- مشتمل بر دو بخش بازرگانی داخلی و بازرگانی بین الملل ( خارجی )
- متشکل از مدیران و کارشناسان آشنا در امور قرارداهای داخلی و هماهنگی در راستای اجرایی شدن تفاهم ها و قراردادهای داخلی و خارجی
- بررسی نیاز اعلام شده از سوی واحد های R & D و مدیریت کارخانه جهت تامین مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات مورد نیاز جهت تولید محصولات جدید و یا بروز کردن آنها از منابع خارج از کشور
- همفکری و مشارکت منسجم با سایر واحدهای امور مالی، ارتباطات ، R & D ، کارخانه و ...
جهت اجرایی نمودن سفارشات، انعقاد قراردادهای جدید و یا تامین ماشین آلات مورد نیاز جدید از بازارهای داخل و خارج از کشور ....
- رصد نمودن بازار و مشتریان و انجام بازدید های مرتبط جهت ارائه خدمات به انها و پیگیری نیاز مشتریان تا مرحله انعقاد قرارداد و اجرایی شدن عملیات تولید
- بررسی بازارهای خارجی علی الخصوص در کشورهای حوزه CIS ، آفریقا و کشورهای حوزه خلیج فارس و .... جهت توسعه صادرات محصولات تولیدی شرکت ایران چوب به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی