مجموعه ایـــران چــــوب با چهل سال سابقه فعالیت در صنعت مبلمان، در فضایی به وسعت بیست هزار متر مربع قرار گرفته و یکی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی در این عرصه است. این مجموعه با بهره‌مندی از بیش از پنجاه نیرو متخصص و با استفاده از تجربیات بدست آمده از زمان راه‌اندازی تا به امروز، توانسته بالاترین میزان رضایت مشتری را کسب کند و به یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها در این حوزه تبدیل گردد. همچنین تجهیزات و ماشین آلات بروز این مجموعه، توانمندی تولید انبوه محصولات با کیفیت عالی را برای این واحد صنعتی فراهم کرده است.

خدمات ما

مبلمان اداری

مبلمان و دکوراسیون اداری شرکت شما باید به نحوی انتخاب شوند تا علاوه بر تامین نیازهای شما و ظاهری شیک و زیبا ، هزینه بالایی را برای  مجموعه شما ایجاد نکند.

دکوراسیون هتلی

امروزه هتل ها را با استفاده از طراحی های جدید در اتاق ها و ایجاد محیط های شخصی در فضاهای مختلف، مفهوم سنتی هتل مکانی برای اقامت و خواب را تغییر داده اند و هتلها به مکانی برای تمامی نیازهای زندگی، تفریحی، رفاهی و تجاری تبدیل شده اند…

سالن همایش ، سمینار ، اجلاس و…

 بدون تردید سالن های همایش، اجلاس، سمینار و … یکی از مهمترین بخش های اجتماعات و جلسات در هر کشوری می باشند.فضاهایی که مخاطبین داخلی و خارجی درخصوص پیشبرد مسائل سیاسی، دینی، علمی، فرهنگی، آموزشی و امثالهم در ساعاتی و یا روزهایی به تبادل اطلاعات و ارتباطات می پردازند.

تجهیزات برق ، تجهیزات پارکی

نور کاربرد های گسترده ای دارد.به کمک نورپردازی ما میتوانیم نقش بسزایی در زیبایی و تاکید روی اجزا داشته باشیم. نور به ما در درک و احساس از محیط اطرفمان بسیار کمک می کند.

ورق های ام دی اف

با توجه به پیشرفت و تنوع طراحی دکوراسیون های داخلی یکی از مهمترین محصولات متنوع در رنگ و طرح های چوب و  ام دی اف می باشد.

انواع درب

درب نقش مهمی در طراحی داخلی دارد، اگرچه در یک نقشه بزرگ عناصر کوچکی هستند، اما توجه به جزئیات در دکوراسیون داخلی سبک معماری خاص پدید می آورد

دانلود کاتالوگ

مشتریان ما